.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آسانسورها همچنان در رشت می ایستند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی رشت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 17 مورد حادثه محبوس شدن شهروندان در آسانسور در شهر رشت به ستاد فرماندهی این سازمان، اطلاع رسانی شده است.

محمدعلی رفیعی افزود: همچنین در سال گذشته 40 مورد حادثه محبوس شدن افراد در کابین آسانسورها اتفاق افتاده که با اطلاع به موقع و سریع شهروندان، آتش نشانان نسبت به خارج کردن این اشخاص اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: متاسفانه سازندگان بناها، به لحاظ کم کردن هزینه ها در اینگونه سازه ها با توجه به افزایش ساخت و سازها و بلند مرتبه سازی در سطح شهر رشت و لزوم استفاده از آسانسورها به منظور سهولت در جابجایی ساکنان آپارتمانها، اقدام به نصب آسانسورهای با کیفیت پائین و در نهایت ایجاد نقص فنی و توقف این سامانه ها در مابین طبقات می کند که این امر در نهایت به محبوس شدن ساکنان ساختمانها در داخل کابینها می شود و در برخی موارد با توجه به استفاده افراد بیمار، سالمند و کم توان از این وسیله، منجر به حوادث ناگواری مانند شوک در بیماران مبتلا به دیابت، شده است.

مدیرعامل آتش نشانی رشت افزود: بهره گیری از مشاوران توانمند در زمینه ارائه سامانه های با کیفیت مطلوب و لزوم مراجعه به شرکتهای معتبر برای نصب و راه اندازی آسانسورها در سازه های بلند الزامی بوده و همچنین وجود یک تکنسین فنی به منظور بازدید دوره ای از آسانسورها در آپارتمانها ضروری است.

وی ادامه داد: ساکنان آپارتمانها می توانند با آموزش افرادی که بیشترین حضور را در داخل مجتمع ها دارند نسبت به تسریع در خروج افراد قبل از رسیدن ماموران آتش نشانی اقدام کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.